Упродовж минулого тижня (2 – 5 лютого 2021 року) викладачі кафедри алгебри і методики навчання математики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського: Матяш Ольга Іванівна, Михайленко Любов Федорівна і Мілян Роксолана Степанівна брали участь у Міжнародному конгресі CERME, організованому Європейським товариством досліджень математичної освіти. Віртуальна конференція відбувалася в університетському коледжі Лондона, Великобританія.
У заході брало участь біля 1400 учасників із 70 країн світу. Україну представляли викладачі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського професор Матяш Ольга Іванівна, доцент Михайленко Любов Федорівна та аспірантка кафедри алгебри і методики навчання математики Мілян Роксолана Степанівна.
У вівторок після короткої церемонії відкриття та привітання від організаторів конференції Джеремі Ходген (University of Nottingham School of Education), Ейріні Гераніу (UCL Institute of Education, London) з Великобританії та Сюзанни Предігер (президента ERME) з Німеччини із лекцією «Технології в математичній освіті» виступила професорка Наталі Сінклер. Наталі Сінклер обговорила свої останні дослідження з використанням технології сенсорного екрану, але також розглянула, як дослідження в конкретній галузі технологій можуть підключитися до більш широких тем наукового співтовариства. Наталі – професор математичної освіти в Університеті Саймона Фрейзера (Канада).У методичній конференції працювало 27 секцій. Наші викладачі мали змогу працювати у двох секціях: TWG4: Geometry Teaching and Learning; TWG19: Mathematics Teaching and Teacher Practice(s). Керівник TWG 4 – Мікела Маскієтто (Італія), співголови TWG4: Алік Палатник (Ізраїль), Ліна Брунхейра (Португалія). Керівник TWG19 – Рейдар Мосвольд (Норвегія), співголови TWG19: Едіта Новінська (Польща / Німеччина), Марк Гувер (США), Siún Nic Mhuiri (Ірландія), Хелена Грунден (Швеція).
Науковці у галузі методики навчання математики впродовж тижня обговорили на секційних засіданнях досвід онлайн-діяльності. Крім цього, були організовані воркшопи, де кожен учасник проявив самостійність, ініціативність і особисту зацікавленість досліджуваною проблематикою.
У п’ятницю відбулась панельна дискусія на тему «Математична освіта під час пандемії COVID-19 та поза нею: проблеми та можливості для математичної освіти». Учасники дискусії: Маріо Санчес Ангуілар (Мексика), Меррілін Гус (Ірландія), Крістіна Сабена (Італія) та Іветт Соломон (Норвегія / Великобританія), які обговорювали виклики та можливості математичної освіти, представлені пандемією. Кожен учасник дискусії виступив із п’ятихвилинною презентацією, після якої відбулася дискусія.
Світовий конгрес проведено з метою актуалізації контактів і зв’язків дослідницької спільноти світу та вирішення спільних проблем в галузі математичної освіти. Співпраця з викладачами та науковцями під час Конгресу є надзвичайно плідною та перспективною.
Конгрес відбувся на високому організаційному рівні, представлені результати досліджень викликали чималий інтерес учасників, які брали активну участь в обговоренні важливих науково-освітніх питань.